Türkiye’den Gürcistan’a haset kontak yolculuk turlarına kilolu ilişki

Türkiye’den Gürcistan’a haset ilişki gezi turlarına ağır sıklet rabıta

Gezilere katılanlar Türkiye’ye göre daha akla yatkın fiyatlarla telefon ahzetmek amacıyla cenk veriyor

ARTVİN Türkiye’nin komşu ülkesi Gürcistan’a haset kontak turlar sakil bağlam görüyor. Artvin, Rize ve Trabzon ilkin başlamak amacıyla bir çokça ilden dolaşma şirketleri Batum’a haset temas turlar düzenliyor. Gezilere katılanlar Türkiye’ye göre henüz akıllıca fiyatlarla telefon kabul etmek üzere kavga veriyor

Türkiye’nin Kafkaslar ve Mutedil Asya’ya açılan kapısı durumundaki Yalman Hat Kapısı’nda haset bağlanak turlara yoğun bent Pasaport ve vize gerekmeden sadece Türkiye Cumhuriyeti kimliğiyle intikal kolaylığı ve Yurtdışı huruç harcı 150 lira olan Gürcistan’a vatandaşlar ağır bandaj gösteriyor. Artvin’in Kemalpaşa ilçesinde düz düzlük Yalman tahril kapısından bilgisiz güzeşte vatandaşlar kimlik kontrolleri arkası sıra Batum’a antre yapıyor. Döviz bürolarında Türk liralarını Gürcistan’ın mülk birimi Lari’ye çevirerek ahzüita ve yeme içme ihtiyaçlarını karşılıyor.

Artvin, Rize ve Trabzon başta girmek amacıyla ayrımsız çokça ilden volta şirketleri Batum’a haset temas turlar düzenliyor. Batum’a mevrut ziyaretçiler birçok tarihi ve kültürel yerleri gezdikten sonradan sunma uğrak noktalardan birisi ise Uca ve Nino heykeli oluyor. Yontu kavuşamayan iki genci temaşa ediyor. Yolculuk turlarına katılan Yavuz Korkulu, ” Batum elhak buyurmak istediğim bire bir yerdi ve direk kimlikle girilebildiği için ülkemizden ayrımsız düz gibi geldi bana. Tıpkısı volta vardı. Tura katıldık. Şartlar olarak doğal koşullar Rize, Trabzon ve Artvin’den bilahare benzeri yer var bu az buçuk güzel yani. Hakeza ayrımsız yerin Türkiye’de olmasını çokça isterdim türkçesi” dedi.

Şeyma Kalem ise, “Burada kiliseleri gezdik. Şanlı Nino heykelini sahilini Karadeniz’e mail sahili var. Öyle gezmeye geldik kafa dağıtmaya geldik. Biz Rize’birlikte yaşıyoruz o yüzden gelmişken burada yaşamışken benzeri dahi Batum’u görelim istedik o yüzden geldik” diye niteleyerek konuştu Sevilay Tantoğlu’üstelik ” Kemalpaşa’dan geldim. Yaklaşık 4 kilometre uzaktayız. Yani geliyoruz bazen değerlendiriyoruz. Kısaca 4 senedir gelmemiştim. 4 yıl sonra geldim bayağı bire bir değişmiş buralar amiyane tıpkı ümranlı. Yalnız tek başıma bile geliyorum çokça geldim eskiden benim kuaförüm buradaydı çokça geliyordum yani haftada benzeri geliyordum” ifadelerini kullandı.