Ankara haberi! Vekil Adaletli Karaismailoğlu, Ankara’ya giderken Sabiha Gökçen Havalimanı’na metroyla geldi (2)

Iblağ ve Enfrastrüktür Bakanı Adaletli Karaismailoğlu, “Vatandaşlarımızın memnuniyetini gördükçe tığ üstelik gururlanıyoruz. Bizim yaptığımız işleri milletimiz kullandığında onların duyacağı sevinme bizim genişlik büyük sevincimiz.” dedi.

Vekil Karaismailoğlu, Pendik- Sabiha Gökçen Hava Meydanı Metrosu’yla Fevzi Fark Etmek-Hastane metro istasyonu ile Sabiha Gökçen Havalimanı istasyonu arasında seyahat yaptı.

Metroda yolcularla dostane fail Karaismailoğlu’na vatandaşlar, metronun hava meydanı ulaşımı üzere kendilerine haddinden fazla nazik amelî sağladığını söyleyerek, teşekkür etti.

Sabiha Gökçen Hava Meydanı metrosunda basın mensuplarına açıklama özne Karaismailoğlu, Ankara seyahati üzere bugün havalimanına metro ile gelmeyi yeğleme ettiklerini dile getirdi.

Karaismailoğlu, gezi boyunca vatandaşlardan aldıkları ansız dönüşlerden çokça bahtiyar olduklarını ve gururlandıklarını belirterek, şunları kaydetti:

“Vatandaşlarımızın memnuniyetini gördükçe biz dahi gururlanıyoruz. Bizim yaptığımız işleri milletimiz kullandığında onların duyacağı memnuniyet bizim en şişman sevincimiz. O, hep yorgunluklarımızı bize unutturuyor. İstanbul kabil metropollerde bu çeşit raylı herkes, şişko nakil hayatın bir parçası almak zorunda. Buradaki hayatın kolaylaştırılmasının, vatandaşların yaşam kalitesini yükseltmenin eksantrik bir yolu yok. O yüzden hem lastik tekerli araçlardaki işletme standartlarının artırılması hem üstelik raylı sistemlerde, metroların bile berenarı yaygınlaştırması ve nitelikli hizmet verilmesi gerekiyor. Şu an İstanbul’üstelik bitmeme fail tahminî 200 kilometrelik metro hattının dahi bire bir zaman geçmiş bitirilip İstanbulluların hayatına kazandırılması gerekiyor.”

Vekillik yerine kendilerinin üstelik İstanbul’birlikte yedi hassaten aheste bire bir say yaptıklarını, çaba gider ettiklerini kaydeden Karaismailoğlu, “Onlardan tıpkı tanesini sabık hafta bitirmiştik. Pendik Sabiha Gökçen metro hattı. Bundan Sonra Kadıköy’den binen benzeri vatandaşımız 50 dakikada Sabiha Gökçen Hava Meydanı’na ulaşabiliyor. Bu, bize bir kurum veriyor. imdi devam eden 6 modül metro hattımızı üstelik peyderpey İstanbulluların hizmetine sunacağız. Daha evvel açıkladığımız üzere bu sene içerisinde İstanbul Hava Meydanı’nın Kağıthane bağlantısını bitireceğiz ve tıpkı zamanda gene bu yıl içerisinde Başakşehir Çam ve Sakura Kent Hastanesi’nin içinden da geçen Başakşehir Metrokent- Kayaşehir yer altı treni hattımızı bile bitirerek İstanbulluların hizmetine sunacağız.” ifadelerini kullandı.

“Pendik’le Marmaray arasındaki 4 kilometrelik hattın tıpkısı zaman evvel bitirilmesi gerekiyor”

Sabiha Gökçen yer altı treni hattının Marmaray’la olan Pendik bağlantısının tamamlanmasının yolcular üzere çokça şanlı olduğuna belen eden Nazır Karaismailoğlu, böylelikle çok daha konforlu tıpkısı erişim sunulacağının altını çizdi.

Karaismailoğlu, şunları söyledi:

“Pendik’le Marmaray arasındaki 4 kilometrelik hattın, elan önceki başlanmış olan hattın, ayrımsız an önceki bitirilmesi gerekiyor. O dahi İstanbul Büyükşehir Belediyesi sorumluluğunda. Onlar de üstlerine yer olan bu işi maatteessüf haddinden fazla geciktirdiler. Bir zaman önceki bitirip İstanbulluların hayatına kazandırılması gerekiyor. Zira bu Marmaray bağlantısı Pendik’ten sağlanmadığı ant vatandaşlarımız Ayrılıkçeşme’ye, Kadıköy’e büyüklüğünde gidip Marmaray bağlantısını oradan tedarik etmek zorunda kalıyorlar.”

Biten ve devam eden çalışmalarda çokça kişinin emeği olduğunu vurgulayan Karaismailoğlu, herkesin sorumluluğunu yerine getirmesi gerektiğini söyledi.

Karaismailoğlu, “O yüzden başkalarının emekleri üzerinden değil bile zat yaptıkları emeklerini anlatmalarını bekliyoruz.” dedi.

Türkiye’nin temas durumunda kocaman çalışmalar yapıp, oylumlu projeleri hayata geçirdiklerine dikkati çekici Karaismailoğlu, ferda Çanakkale’dahi ‘Assos’ ve ‘Troya’ tünellerinin açılışlarını Reisicumhur Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla gerçekleştireceklerini anımsattı.

Karaismailoğlu, Türkiye’nin gelişigüzel köşesinde yatırımlara ve çalışmalara devam edeceklerini dile getirerek, Anadolu’nun seçkin köşesinde vatandaşın ihtiyacı olan hep projeleri bir bir bitirip milletin hizmetine sunacaklarını aktardı.

Icra Vekili Karaismailoğlu açıklamasının arkası sıra Ankara’ya gitti.