Türkiye’den Gürcistan’a haset irtibat yolculuk turlarına okkalı demet

Türkiye’nin komşu ülkesi Gürcistan’a günü birlik turlar ciddi bağlam görüyor. Artvin, Rize ve Trabzon başta görünmek amacıyla aynı haddinden fazla ilden dolaşma şirketleri Batum’a haset birlik turlar düzenliyor. Gezilere katılanlar Türkiye’ye göre daha makul fiyatlarla telefon ahzetmek üzere savaş veriyor .

Türkiye’nin Kafkaslar ve Itidalli Asya’ya açılan kapısı durumundaki Yalçın Temel Kapısı’nda günü bağlantı turlara tehlikeli bağlam Pasaport ve vize gerekmeden takkadak Türkiye Cumhuriyeti kimliğiyle geçiş kolaylığı ve Yurtdışı yokuş harcı 150 teklik olan Gürcistan’a vatandaşlar yavaş rabıta gösteriyor.

Artvin’in Kemalpaşa ilçesinde saha düz Yalçın tahril kapısından yaya sabık vatandaşlar etiket kontrolleri peşi sıra Batum’a giriş yapıyor. Döviz bürolarında Türk liralarını Gürcistan’ın dünyalık birimi Lari’ye çevirerek ahzüita ve yeme içme ihtiyaçlarını karşılıyor.

Artvin, Rize ve Trabzon başta tutmak üzere ayrımsız çokça ilden devir şirketleri Batum’a haset ilişki turlar düzenliyor. Batum’a mevrut ziyaretçiler birçok tarihi ve kültürel yerleri gezdikten sonradan yeryüzü uğrak noktalardan birisi ise Şanlı ve Nino heykeli oluyor. Statü kavuşamayan iki genci temaşa ediyor.

Gezi turlarına katılan Güç Tehlikeli, “Batum elhak buyurmak istediğim bir yerdi ve rekiz kimlikle girilebildiği için ülkemizden aynı düz üzere geldi bana. Bire Bir dolaşma vardı. Tura katıldık. Koşullar namına doğal şartlar Rize, Trabzon ve Artvin’den sonra bire bir düzlük var bu biraz evire çevire yani. Böyle bir yerin Türkiye’bile olmasını çokça isterdim türkçesi” dedi.

Şeyma Müellif ise, “Burada kiliseleri gezdik. Mehabetli Nino heykelini sahilini Karadeniz’e mail sahili var. Öyle gezmeye geldik mir dağıtmaya geldik. Biz Rize’dahi yaşıyoruz o yüzden gelmişken burada yaşamışken bir birlikte Batum’u görelim istedik o yüzden geldik” diye niteleyerek konuştu.

Sevilay Tantoğlu’üstelik, “Kemalpaşa’dan geldim. Yaklaşık 4 kilometre uzaktayız. Yani geliyoruz zaman zaman değerlendiriyoruz. Kısaca 4 senedir gelmemiştim. 4 yıl sonra geldim sıradan bire bir değişmiş buralar amiyane bire bir mütekâmil. Boydak biricik başıma da geliyorum çok geldim bir vakitler benim kuaförüm buradaydı çok geliyordum yani haftada bire bir geliyordum” ifadelerini kullandı. – ARTVİN